Kruna

O akciji


“Ugostiteljska Kruna” je naziv nacionalnih bosanskohercegovačkih nagrada u oblasti ugostiteljstva, a nagrade se tradicionalno dodjeljuju potkraj svake iduće kalendarske godine! Prva ceremonija dodjele održana je u 12. mjesecu 2006. godine u Sarajevu.

“Ocjena kvaliteta pružanja usluga” službeni je moto s kojim se biraju najbolji od najboljih među najboljima kada je riječ o ugostiteljskim objektima u BiH.

U Ocjenjivačkom sudu za izbor najboljih se nalaze najugledniji djelatnici iz oblasti turizma i ugostiteljstva u BiH.

“Ugostiteljska Kruna” pretendira biti nagrada koja će doista biti mjerilo izvrsnosti i služiti na ponos onima koji ju dobiju. Na taj se način želi vratiti dignitet i povjerenje javnosti u izbore na kojima se ocjenjuje kvaliteta proizvoda i pruženih usluga.

Zbog toga se u procesu odabira striktno primjenjuju sljedeći opći kriteriji za ocjenjivanje ugostiteljskih objekata:

A) IZGLED OBJEKTA – prilaz i okolina objekta – parking – vanjski izgled objekta (arhitektura, uklopljenost u okoliš i hortikulturni elementi) – ulaz i predvorje objekta – izgled i stanje interijera – stanje opreme i inventara;

B) IZGLED PROIZVODNIH PROSTORA – izgled i stanje kuhinjskih i pomoćnih prostora – izgled točionice pića;

C) ČISTOĆ?A OBJEKTA – čistoća i izgled toaleta – opći dojam o održavanju objekta;

D) PONUDA I USLUGA – asortiman jela – standard porcije – cijena jela – asortiman pića – cijena pića – serviranje jela i pića;

E) OSOBLJE I NIVO USLUGE – urednost osoblja – garderoba osoblja – držanje osoblja – ljubaznost – nivo komuniciranja – poznavanje stranih jezika;

F) OPĆI UTISAK – isticanje nepredviđenih elemenata – ugođaj – dojam

Ovakav koncept jasan je kada se zna da je cilj cijele akcije, kako nagraditi najbolje u oblasti pružanja različitih vrsta usluga, tako i poticanjem takmičarskog duha utjecati na podizanje općeg nivoa turističko-ugostiteljske ponude u Bosni i Hercegovini. Ovakva vizija i zbog toga zaslužuje podršku turističkih institucija u BiH, brojnih asocijacija, ali i naših prijatelja iz međunarodne zajednice koji žele pomoći razvitak turizma u našoj zemlji.

Predlaganje ugostiteljskih objekata za nagradu “Kruna 2006” omogućeno je na više načina. Članovi Udruženja/Udruge hotelijera i restoratera BiH u konkurenciju za nagrade ulaze bez kotizacije, dok je za ostale predviđena simbolična kotizacija. U predlaganju i izboru najboljih objekata nezaobilazna je uloga turističkih zajednica u Federaciji BiH i u Republici Srpskoj, kao i ostalih turističkih institucija koje djeluju u našoj zemlji.

Velika akcija “Ugostiteljska Kruna” koju je pokrenulo Udruženje/Udruga hotelijera i restoratera Bosne i Hercegovine odvija se u suradnji s domaćim i međunarodnim partnerima.

KATEGORIJE

Objekti za smještaj

“Zlatna Kruna” za najbolji hotel s četiri ili pet zvjezdica

“Zlatna Kruna” za najbolji hotel s tri zvjezdice

“Zlatna Kruna” za najbolji hotel s jednom ili dvije zvjezdice

“Zlatna Kruna” za najbolji motel ili mali pansion

Objekti za ishranu

“Zlatna Kruna” za najbolji restoran u objektima za smještaj

“Zlatna Kruna” za najbolji tradicionalni restoran i tradicionalni restoran drugih zemalja

“Zlatna Kruna” za najbolji tradicionalni restoran sa bosanskohercegovačkom kuhinjom

“Zlatna Kruna” za najbolji specijalizirani restoran

“Zlatna Kruna” za najbolji objekt u kategoriji ćevabdžinice, buregdžinice, ačšinice, objekti brze prehrane

Objekti za točenje pića i zabavu, caffe slastičarnice

“Zlatna Kruna” za najbolji bar

“Zlatna Kruna” za najbolji caffe

“Zlatna Kruna” za najbolju tradicionalnu bosanskohercegovačku kavanu

“Zlatna Kruna” za najbolju caffe slastičarnicu

Nagrade za unaprjeđenje nivoa pruženih usluga i ostala priznanja

“Zlatna Kruna” za najbolje primijenjena informatička rješenja u turizmu i ugostiteljstvu (web prezentacije, primjena kompjutora u poslovanju)

“Zlatna Kruna” za izvrsnost u održavanju objekta i primjenu ekoloških standarda

“Zlatna Kruna” za najbolju hotelsku recepciju

“Zlatna Kruna” za najbolji sportsko-rekreacijski centar

“Zlatna Kruna” za najbolji wellness, SPA i fitness program

“Zlatna Kruna” za najbolji banjsko-lječilišni centar

“Zlatna Kruna” za najbolji zimski centar

“Zlatna Kruna” za najbolji nacionalni park

“Zlatna Kruna” za najbolju sajamsku manifestaciju

“Zlatna Kruna” za najbolji kamp

“Zlatna Kruna” za najboljeg snabdjevača ugostiteljskih objekata (gastrobiznis)

Specijalno priznanje “Zlatna Kruna” za najbolji START UP projekt (posebni pokrovitelj nagrade je Njemačko društvo za tehničku suradnju – GTZ.

Specijalno priznanje “Zlatna Kruna” za njegovanje posebnog odnosa prema tradiciji i kulturno-historijskim vrijednostima u BiH (stari zanati i sl.) – prema onome što turiste, među ostalim, i privlači u našu zemlju

“Zlatna Kruna” za najuspješniju instituciju koje se bavi obrazovanjem kadrova u turizmu i ugostiteljstvu, i za najbolju suradnju hotelijera i restoratera s institucijama za obrazovanje kadrova

“Zlatna Kruna” za najbolju vinariju

“Zlatna Kruna” za ugostiteljski objekt s najboljom ponudom vina, odnosno najprestižnijom vinskom kartom